WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Thursday, November 25, 2010

marah .

harini, as usual..buat procedure cam bease. then, mengada-ngada pusing satu practical room tuhh. menyebok kat situsini. jalan tanpa arah tujuan. haha. time nga mengada-ngada, CI panggil aku & aku kene marah sbb campurkan log book dgn procedure book. alahaaiii. aku senyum je mase die marah. aku menjawab & die ckp , "saya malas dah nak check". aku ckp OK dan aku pergi. hee. kwn2 aku masing2 mula la tye, 'kenapa ka? kenapa?". hikss. chill saja. :)

then, shahir kene ngorat ngan budak intake mane ntah. kire senior gak ahh. then, shahir dok lepak ngan aku je. pahal ntah laki aku tuhh. so, aku layan je la pale die. then, die mgkn perasan aku mls nak mengada2 ngan die, die ckp la yg ade budak dok usha die. practical room uh besar. intake kami bercampo ngan intake budak yg mnat shahir uh. then, diorg dok usha shahir je. patutla laki uh mengada2 ngan aku. ade org tgk ghupenye. aku pon mulakan lakonan aku yg terhebat neh. bebudak uh menyampah kot. terus diorg blah. haha. herhh. jgn smpai kene attack ngan bebudak tataw malu tuhh sudaahh :P

then, disebabkan takde kerja..aku cri org yg bole conteng tgn aku. Raen kate die nk buatkan. so, aku bg. berseni jugaa rupenye die tuhh. i likee! :D tgk ni. cantik kan? die buatkn aku & ayu & eyra. yayy! :DD


ayu punye colorful. tp, beberapa org ckp, aku pye lg cool yay ! shi ayu kalah. :P


td, ade 3 org budak bergaduh cume pasal isu nak pergi toilet. tataw la mane diorg letak akal fikiran diorg neh. maaf ckp, tp mmg bodoh betul. masing2 da besar tp takde otak lg. kelakar kan? sbb mereka ber3, kami kene marah ngan CI & Ms.Ju. dah laa Ms.Ju nga sakit.. bebudak buat hal plak. kesian aku tgk mummy ktorg tuhh. die siap ckp nk bg group kitorg kat lecturer lain. penat layan ktorg kot. sediihh. mane de lecturer nak kat ktorg kott. terok gila. :|
ms.ju ckp, bebudak laki sume ok. dak pompuan je slalu buat mslh. hadoyy! what a shame ! :|

ms.bibah plak ckp td, esok hari gotong royong. so, takyah pake baju uniform. sgt bagus! kerana sakit hati laa pake uniform. da la putih. sy dah la pembersih dalam kurungan. haihh. penattt la tiap hari nak cuti. hmm. patutnye malam ni nak join shahir & housemate g joging tp hujan pulakk. ta jdi. lain kali ok kawankawan? td dlm van, ngantuk sgt. bile da smpi rumah, try tido. tp, tak boleh. segarbugar plak mata. sakit hati. =="


gadis yg ade tattooo,
eika.


A F I Q A H Z A I R I Z A L

0 pencinta coklat: