WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Thursday, November 18, 2010

malas .

malas laa nk type blog. tade mood. da di ruin oleh seorg budak perempuan yg tettt ! ergh, hari pon tade ape sgt. time rehat pagi, bebudak laki beli nasi lemak kat makcik skill lab. dorg mkn & ngadu pedas. abg long bg aku kopok mamee. aku copy movie dri alina.

masuk ward, buat physical examination. da siap, g lunch. mkn nasi goreng usa. b4 that, print asgnmt yg da ilang uhh. abg printing uh ngokngek. aku suroh tebuk lubang 2, die g tebuk lubang binding. tapahambahasa! =="

lpas mkn, masuk ward. bosan. then, lari ngan bebudak laki g library. time nga syok tgk movie, abg long yg ade kat ward, text. ckp da kantoi coz ms da tawu ktorg kat library. masing2 cuak & naek atas. smpi atas, diorg ckp name aku tak di blacklist. ade a few guys & a few girls. aku & alina selamat. so, kami chill je. thanx kpd org yg cover. :)

time balik, sign attendance. as usual, aku mmg ta penah beratur. maen selit2. alina yg sgt rajin beratur & ikut peraturan agak lmbt. tggu van, balik. b4 that, berlatih tomoi ngan guys. yeah. excited. da balik, mak nga goreng kopok lekor. makan kopok lekor. then, minum air teh ais. masuk bilik. bwk kopok roller coaster cheese.

then, budak pompuan uh call. merepek itu ini. ckp ngan nad. ckp ngan kim. bile krdt ,asing2 abes, senyaap cm uh je. bia la. mls nak cite. hiyshh! kate malas. tp, aku rase da bape ratus huruf ntah aku type. hadeh ! yg pasti, aku nga lesu gilaa skang. sakit badan. mao sambung tgk fast & furious. taxi aku da abes tgk. syokk seyh die bwk kete.

k la, adios amigoss. :D


gadis yg nga malas,
eika.

A F I Q A H Z A I R I Z A L

0 pencinta coklat: