WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Thursday, November 4, 2010

gedik ?

do u still remember pasal entry aku yg g KKHS uh? kan ade cite pasal si leader ckp aku GEDIK kann? haaa. since then, aku mmg dingin gila layan die. layan pon cam naktanak je kat kolej uhh. bile aku nk tye die, aku akn ckp, "weyh, PEREMPUAN GEDIK nih nak tau..kelas katne?". haa. lebih kurg cm tu laa. lantak die la ape mao pike ann. da mmg die ckp aku gedik. disebabkan die pgl aku gedik laa, aku tye bebudak laki either aku ni gedik ke tak. pandangan laki & pompuan kan lain. so, kalo tye pompuan, maybe diorg akn kate aku gedik. almaklumlah, kat kolej uh aku lg rapat ngan bebudak laki drpd budak pompuan. kan alina? :)

ok. pagi td, tetibe leader text aku. kitorg texting kejap jee. almaklumlah, krdt aku tgl bape belas sen ntahh. nak g topup, malass. malas na mandi, mls nak drive kete, mls nak bg duet kat akak kedai topup uhh. kan senang kalo aku guna mind power je. teros dapat. takya guna tenaga, :DD
ok2, cmni msj kami.

leader : Salam.. Ak nk tye ckit le x?
eika : Wslm. Mao tye apekah?
leader : Asl tgk ak xpuas aty cmalam huhux..
eika : Pandgn pOmpuan gedik mmg cm tuh.
leader : KO mwa agy ke? sowy huhux..

then, aku ta reply. ade lg 24 sen sbnrnye. saje tanak reply. hee. bia die rase besalah sket! slumber makbapaktirilakijiransebelahumahdie jee nk ckp aku gedik. huhh! annoying! ape pon, thanx la kutuk aku kat yon. aku gedik an? kau tgk laa cmne pompuan gedik neh layan kau. jgn menangis2 sudaa. aku mmg suka buat org rase besalah kat aku. kau mangsa seterusnya. semoga berjaya ! :D




gadis yg dikatakan gedik,

eika.

A F I Q A H Z A I R I Z A L

0 pencinta coklat: