WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Friday, May 7, 2010

kekurangan berat :D

woah. semenjak dua menjak, tiga menjak & bermenjakmenjak nehh, mama tidak masak kerana sakitlenguh badan. jaadi, aku pulak malas mao masak. kalo da lapa tahap cipan sampai cipan pon dah tak tahan dengan kelaparan aku, baru laaa aku p masak megi *cipan lagi, haii nasib kau la cipan*. ya laaa, selera makan terbantut. almaklumlahh, org kurang sehat. haha. time sehat, aku bantai je sume makanan yg ade kat dapur tuhh *kecuali sayur*.

nak dijadikan alkisah, harini hari jumaat. aku tak makan apa2 dari pagi & skrg jam menunjukkan pukul 4.23 pm. oyeah! patutlah perut aku dok berkeroncong. nasib baik la die tataw nyanyi lagu TheClimb. kalo tak, da lame aku matiterkezott! :DD

disebabkan terlalu excited coz tak makan dari pagi *tak mkn pon gembira, pelik!*, aku pon pergi menghadap penimbang berat. haha. fuhh, takot. coz berat aku da jadi 49 N . ya laa, keje dok makan jerp. & then, aku pon menimbang berat. woahhhhhhh!!! Turun 2 N u ollss! excited nye ayy. haha. baru ta mkn stgh hari. agak2, kalo aku ta mkn smpi besok, ape jadi? :PP

*konon simpan perut ntok muaz blanje esok. hehe. papaaa, bg la eika kuar esok. eh? eh? :D
A F I Q A H Z A I R I Z A L

6 pencinta coklat:

+h!d[@]yah+ said... [Reply]

ak plk rase ak mkn berat weyh..
haha

[muaz] said... [Reply]

uih simpan ruang utk aku blanje esok?? ni ambik kesempatan ni :DD

girlmansion# said... [Reply]

mak aii... aku tgh dlm proses krg kan berat nie.. rs nyer nk try x mkn la *wpun tau dr x thn* hoho.. :) nways.. dah folo u td.. :D

-[miracle]- said... [Reply]

dayah : haha. masuk U kang, kurus la tuhh :P

-[miracle]- said... [Reply]

muaz : haha. betol la tuh. amek ksmpatan :D

-[miracle]- said... [Reply]

girlmansion : whoaa, jgn tiru aksi ini. haha =))