WELCOME

http://www.cute-smiley.com

Friday, December 11, 2009

Sunway Piramid

Begitu banyak cerita,
Ada suka ada duka,
Cerita yang ingin ku tulis,
Bukanlah cerita biasa :D

SPM suda habiss. so, kami menjalankan rancangan yg suda di plan.aku n dinie gerak ke klang dari meru whereas cha n teya gerak dari kapar. :
D kami berjumpa di klang sepatutnye pukul 10. tp, kalo ade aku, mst lmbt setengah jam. haha. so, aku n dinie smpi klang pkol 10.30. (ekceli, dinie yg lambat aw! :P). smpi sane, tros g cari bus ke sunway. tp, xjumpe. so, nek ktm je lerhh..

jaoh sgt2 le p'jlanan. sgt fenatt. smpi ktm, beli tiket. time nak masukkn tiket kat menatang uh....aduss! memalukan! kitorg da excited masokkn kad uh dlm minatnag uh. xleh. eh, pesal xleh. try lagi. eh, xleh gak. aku ade nmpk salah satu minatang uh, tp, ade "touch n' go". so, aku xg situ la.. n then, try ag. xle gak. ktorg da malu, so gelak2 je laa. wakahkah~
da la ramai org, sorg pon xnk tlg. seb bek ade sorg akak uh tlg. die suro mskkn yg kt tmpt "touch n' go" uh. try, eh..boleh! OMG! sumpah malu gilaa! org kat situ dok sengih2. ktorg pon hanya mampu gelak je. malu gilakkk!!!! huhhh. tggu train. naik train. trun kat ktm subang. tambang RM2 je. hee ~:D
da smpi situ, ktorg pon sgt behati2 ngan minatang uhh. patot nk nek teksi g ktm. tp, nmpk bus buruk kat luar uh na g sunway. sbb jimat pye pasal, ktorg pon nek bus g sunway. ngeng ngengg~~

da smpi sunway..ktorg bersyukur gilaa. yea la, da la first time travel. byk perkara memalukan plak. aduss! kami melangkah bersama ke dlm sunway piramid. gembira dan bersyukur tak terkata. ahaa. tmpt pertama kami pegi, TOILET! as usual, aku mmg berminat sgguh amek gambar kat toilet. cantik plak uh. :D



afta toilet, kami cari tmpt mkn. lapar bahh. sunway neh tersgt la besaww. jalan punye jln, jmpe food court. haha. mkn sizzling ngan avc. cici ckp, "pegi jaoh, tp mkn sizzling jugak. xde kelas betol! ". ahha. mmg betol la jugak. tp, itu adlh tmpt mkn first ktorg jmpe. nk mkn kat white coffe ke starbuck ke, sure2 la ta kenyang..so...mkn ape ade lah..


da makan. kami pon jln2. teya nk cari baju. cha2 nk cari kasut. n selendang pon nk dicari oleh teya, cha n dinie. so, jalan2 cari barang la kami. jaoh. sakit kaki. ateyhh! nak men ice skating, tp dorg sume xnk. so, tgk je laa. :(



waktu zuhur da msuk. kami tye kat sorg akak neh. die pon tunjuk lerr. dlm p'jlnan nk ke surau, kami lihat byk kedai tp satu kedai yg menarik perhatian aku ialah BritishIndia. Bukan sbb kemahalan baju2 kat situ, tp sbb CASHIER die yg SANGAT hensem. woahh~ aku suda jato hati. hikss~ kami tros berjalan, tp xjmp. pas uh, ade akk kat situ tye nk g ane. ktorg pon ckp na ke surau. die btaw jln. kebetulan, ade guys blakang ktorg nk g surau gak. so, we follow them.. akhirnya, JUMPA!! kami pon solat lah... (:

afta solat, jalan2 lagikk. sgt la fenat. sakit kaki lagi. na cari bowl, pas uh ramai plak.. ade event rasenye. pas uh, cari tmpt karoke. mende uh ade kat utara, ktorg plak kat selatan. sakit kaki pye pasal, ktorg pon membatalkan niat nk g karoke. kami beli ice cream je lah. n tgk org men ice skating. n then, sanp pic kat "marry christmas".


da siap sume, ktorg pon balik lahh. g nek taxi ntok blk ke ktm. masing2 da penat. kat ktm, cha2 beli tiket. n die kate guy yg kat blakang die sgt macho. disebabkan die sgt la excited ngan laki uh.. aku pon snap kan la pic dat guy. (dgn tataw malunye). ape saje demi cha2. hikss~
Nur Fatihah binti Ahmad, aku sgt kasihan akan kau. :P kitorg da masok tiket kat minatang uh, then, tarppapa hal.. turn teya je, mende pusing2 uh stuck..xle gerak. so, teya pon da takot. ktorg hanya mampu gelak je. aku try tarik mende uh, xle gak. then, ade pakcik blkg teya uh ckp, " lalu bwh je la dikk.". Ya Allah! malu nye. cian kat teyaa. huu~ die pon lalu la bwh. hwaa~ teya sgt malu. hm. sbe bek ta ramai org sgt. gege~

ini pic laki macho chacha :DD



kat ats train, teya asek risau je ntok lalu kat menatang uh. tp, satwu aku, kalo kat klang, die akn bkk pintu. so, no need to lalu kat tmpt uh. thanx God la ape yg pike kn uh terjadi. so, teya x la lalu situ. n die terselamat dari menatang uh. hahaX~~
time jln kat klang utk menuju ke bus stop, kami msk la kedai2 baju kat c2. at last! kami jmp brg ntok beli sesama. BAJU! haha. klaka. pegi jaoh2, tp beli baju kat klang gax. wakaka~ :DD



pas uh, kami pon berpisah di klang, dan balik ke rumah masing2. ahaa, banyak mende yg aku lupaa.so, xtulis laa. :P


A F I Q A H Z A I R I Z A L

4 pencinta coklat:

Dyazz said... [Reply]

korg mmg bangang...wakaka~adoii..seb bek aku x jd g sunway ari tu..hahaxzz..klu x msti malu aku~ngee...learn from mistake eh..btw, its 'merry christmas' not 'marry christmas'...and nek gak bas burok uh...lalala~

h!d[@]yah said... [Reply]

byk gila kejadian yg memALUKN..
AHAKS!!!

AfiqahZ said... [Reply]

dayot : aha, thanx for d compliment. ko puji kan? :P

dayah : taw xpe :P

Dyazz said... [Reply]

yeah rite..a very gud compliment from me..hikss~